A vendégek sokszor panaszkodnak a kiszolgálás lassúságára. De van, amikor fordul a kocka – a vendéglősnek lesz elege abból, hogy lassú a vendég.
Pár napja egy negatív értékelést került ki a Google-re egy amúgy jóhírű étteremről a spanyolországi Granadában. Az író azt állította, hogy a Pizzametro, az andalúziai város egyik híres pizzériája indoklás nélkül elutasította őket. “Igazi szégyen. A barátaimat épp most rúgták ki az étteremből, mert húsz percig tartott a rendelés. Meg kell jegyezni, hogy már italoztak. A helyzet abszurd. Még egyszer nem megyünk oda” – írták a La Vanguardia beszámolója szerint. Az étteremnek így az ötből csak egy csillagot adtak, ami az adható minimális pontszám. Az panasz virálisan terjedt a spanyol neten, részben a @soycamarero Twitter-fiók tweetjének köszönhetően, amely a biojában azt írja: “A vásárlónak NEM mindig van igaza”. Az étterem tulajdonosa azonnal reagált a kritikára. “Szégyen és veszteség számunkra, hogy szombat este kilenc órakor lefoglalunk egy hatszemélyes asztalt, és azt látjuk, hogy fél óra elteltével csak három vendég érkezik. Ők is tovább akarták foglalni az asztalt, várva a hiányzó barátaikat. Három asztalunk van bent, és az, hogy az egyik tele van bevétel nélkül hétvégén, elfogadhatatlan, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a hónap végén nekünk kell kifizetnünk a létesítmény összes költségét” – áll a válaszban. A netezőket megosztja a vita – egyesek a vendégek mellett állnak ki, mondván fogyasztottak, és sehol nincs leírva, hogy fél órán belül kell ételt is rendleni, mások viszont az emelkedő rezsiárak miatt nehéz helyzetben levő vendéglős mellé álltak. Összességében viszont azt láthatjuk, hogy az online vélemények, kétélű kardot jelentenek mind a vendéglősök, mind a vendégek számára. A vendég gyakran személyes benyomásúi, idegállapota alapján ír véleményt – és, a mondással szemben, nem is mindig van igaza.
Forrás: La Vanguardia
Borítókép: Granada, Spanyolország. Forrás: Wikimedia Commons